РОЗРОБНИКИ: співробітники кафедр електропривода, автомобілів та автомобільного господарства, систем електропостачання, основ конструювання машин і механізмів


СУТЬ ПРОЄКТУ: на транспортний засіб з двигуном внутрішнього згоряння встановлюється додатковий акумулятор для накопичення електроенергії, електропривід і система управління спільною роботою двигуна внутрішнього згоряння та електрообладнання. Залежно від обраної схеми гібридного приводу передбачається або механічне об'єднання двигуна внутрішнього згорання й електричного акумулятора, або використовується додатковий генератор, з'єднаний з акумулятором і привідним електродвигуном.

Гібридизація транспортних засобів із двигунами внутрішнього згорянняГібридизація транспортних засобів із двигунами внутрішнього згоряння


ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ: Легкові автомобілі та вантажні транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння


ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ:

  • Дозволяє скоротити витрати палива на 20 % і істотно знизити кількість шкідливих викидів в атмосферу;
  • Потужність двигуна внутрішнього згоряння: 50 – 120 кВт;
  • Потужність електроприводу: 10 – 25 кВт;
  • Витрати палива на 100 км: 5,5 – 8 л.
Докладніше про цей проект