РОЗРОБНИКИ: Костянтин ЗАБОЛОТНИЙ,Анастасія ШКУТ, Віталій СИМОНЕНКО

СУТНІСТЬ ПРОЄКТУ

Інноваційна платформа, яка використовує віртуальну реальність (VR) та доповнену реальність (AR) для підвищення якості та доступності технічної освіти в школах, університетах та корпоративних навчальних центрах великих технологічних компаній.

ГАЛУЗЬ ЗАСТОСУВАННЯ

– Освіта та навчання: Використання віртуальної та доповненої реальності для створення інтерактивних навчальних програм у школах з поглибленим вивченням технічних предметів, технічних університетах, коледжах, а також для студентів, аспірантів і фахівців технологічних компаній.
– Корпоративне навчання: Запровадження VR/AR технологій у корпоративних навчальних центрах для підвищення кваліфікації співробітників великих технологічних компаній.
– Технології, інновації та інженерія. Використання передових VR/AR технологій для вдосконалення освітніх процесів, демонстрації роботи машин і механізмів, що сприяє підготовці інженерів та фахівців у сфері машинобудування.