РОЗРОБНИКИ: к.т.н., доц. Бородай В.А., ст. викл. Боровик Р.О, к.пед.н., доц. Нестерова О.Ю., доц. Яланський О.А.
СУТНІСТЬ ПРОЄКТУ
Удосконалення способу керування асинхронної машини, в якому введенням нових технологічних операцій та параметрів досягається можливість раціонального керування споживанням енергоресурсу протягом терміну сталого режиму незалежно від фактичного навантаження, комплексного підходу до ощадності на усіх ланках електромеханічної системи і зменшення динамічних зусиль у перехідних режимах.
РЕЗУЛЬТАТИ ПОПЕРЕДНІХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Визначено параметри нелінійного регулятора плавного керування, який дозволяє при зміні параметра живлення досягати значного зменшення споживної потужності. На прикладі серійного двигуна визначено параметри системи локальної компенсації реактивної потужності й обґрунтовано межу перемикання релейного регулювання. До в е д е н а можл и в і с т ь з а н е з н ач н о го удосконалення релейного регулювання отримати двозонну систему ступеневого керування а синхронним приводом, я ка з абе зпечує максимальну енергоефективність на усіх ланках електромеханічної системи. Побудовано та відпрацьовано апаратне рішення інтегральної системи підвищення ефективністі, яке реалізує комплексний підхід до вирішення поставленого завдання. Надано кількісні рекомендації щодо побудови інтегральної системи керування.
ПЕРЕВАГИ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ
Простота і надійність, невибагливість та достатня споживна якість. За результатами експериментальних досліджень потенційна можливість щодо енергозбереження становить до 40 % активної та 51 % реактивної потужності.
ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
патенти України: №124598, №151636