РОЗРОБНИК: Шустов О.О., к-т техн. наук, доцент.
СУТНІСТЬ ПРОЄКТУ
На теперішний час глибина низки кар’єрів Кривбасу становить більше 400 м. В умовах їх подальшого поглиблення, суттєво збільшується об’єм виконання гірничо-капітальних робіт у зв’язку із рознесенням бортів, знижується продуктивність і техніко-економічні показники кар’єрного транспорту. Це призводить до збільшення частки транспортування до 50-70% від загальної вартості виробництва, забруднення навколишнього природного середовища та значного підвищення собівартості видобутку залізної руди. Вирішити транспортну проблему пропонується шляхом розробки нових конструктивних рішень перевантажувальних установок комбінованих видів транспорту з урахуванням специфіки роботи гірничого устаткування на великих глибинах. Технологічне рішення полягає у введенні нових елементів до комплексу (самохідні візки, похила частина реверсивного перевантажувача, автостела, штабелеукладач), що дозволяє неперервно вести перевантажувальні роботи в заданому режимі транспортування скельних порід з підвищенням продуктивності праці та зменшенням витрат.
ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ
Розроблене технологічне рішення може знайти застосування на гірничо-збагачувальних комбінатах. Потенційними споживачами розроблених конструктивних рішень в Україні можуть бути: Метінвест (ПАТ “Інгулецький ГЗК”, ПАТ “Північний ГЗК”, Центральний ГЗК), АТ “Південний ГЗК”, АрселорМіттал Кривий Ріг (кар’єр №3), а також науково-дослідні та проектно-конструкторські організації.