РОЗРОБНИКИ: акад. НАН України Півняк Г.Г., проф. Рибалко А.Я., проф. Рогоза М.В., доц. Долгов Б.Г., доц. Довгань В.П., доц. Зражевський Ю.М., м.н.с. Кольцов І.Б.


СУТЬ ПРОЕКТУ: Удосконалено систему електропостачання електровозів У 14-900, що транспортують потяги з корисними копалинами, породою, матеріалами й працівниками в шахтах. Безконтактна індукція передачі електромагнітної енергії підвищеної частоти (від тягової мережі на електровоз) і енергія, що накопичується в спеціальному модулі (електромеханічний інерційний накопичувач енергії), дає можливість зробити систему пило- й газобезпечною.

Система комбінованого електропостачання безконтактних електровозів

 

1 – трансформаторна підстанція      
2 – тяговий перетворювач                  
3 – тягова мережа                                
4 – компенсаційний пункт
5 – електровози
6 – енергонакопичувальний модуль

 

 

 

 

Система комбінованого електропостачання безконтактних електровозів

 

1 – транспортна платформа    
2 – амортизатори                       
3 – захисне кільце                      
4 – маховик                                  
5– вакуумний корпус
6 – фрикційна муфта зчеплення
7 – двигун-генератор
8 – механічна передача

 


 

ОБЛАСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ: Експериментальні зразки В10 і В10Б успішно пройшли апробацію на шахті «Постниковська» АТ «Шахтарськантрацит». Дослідний зразок В14 пройшов промислові випробування й дослідну експлуатацію на шахті «ім. Леніна» АТ «Ворошиловградвугілля». Дослідницька партія В14 впроваджена на шахті «ім. Газеты Известия» ДХК «Донбасантрацит».


ЕКОНОМИЧНІ ПОКАЗНИКИ:

Показник В14-900 Аналог 2хАМ8Д
Витрати електроенергії, кВтгод/(тис. км) 0,525 2х0,3
Кількість електровозів на маршруті (3 км) 2 3
Пробіг, тис. км/місяць 53460 32076

Збільшення відстані транспортування, км

1 -

 

Докладніше про цей проект